A.S.A.P.

hej, skolan har väl varit okej, fast ganska tråkig ändå. va allmänt trött och orkade ingenting, dåligt humör osv. men jaja, måste verkligen plugga svenska, hemkunskap och so nu direkt, men jag orkar bara inte. svenskan ska jag skriva en bokrecension, hemkunskapen ska jag göra nån uppgift om falukorv (?) och so, ska jag leta upp nåt brott som jag ska skriva om på internet eller vart som helst + att vissa saker är försenade som svenskan och hemkunskapen. är helt missnöjd med mig själv och skolan asså.. xd aja, ska äta och sen plugga :))

Kommentarer
Postat av: din mamma

HAHAHAHAH FAULUKORV. ful blogg. skoja.. varför haru inte sagt ngt din tönt. hatar dig. -.-'' vågar du inte inte????????!!!!!!!!!!!!

2011-11-24 @ 19:20:17
URL: http://madelleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0