TELL THE WORLD THAT I'M COMING HOME

tjatja! har varit hemma i typ 4 timmar snart, efter att ha varit i ullared från 7 - 12. åkte klockan 4.00 på morgonen eller natten, vilket är sjukt tidigt. somnade väl halv 12, 12 igår eftersom jag låg och tänkte på massa och kollade film. tar typ 3 timmar att åka dit. iallafall behövde typ allt som man ska ha i en garderob, men hittade bara tröjor, linnen, bhar, trosor och en plattång! behövde verkligen en ny plattång pga att min exploderade i handen på mig, HAHA. så himla fult! men kanske visar vad jag har köpt i något annat inlägg om jag orkar ta kort osv.
är enormt trött måste jag säga! lyckas aldrig somna riktigt i bilen..

Kommentarer
Postat av: Lina Gustafsson

ta kort på det du köpte och lägg ut! :D

2011-11-26 @ 19:16:02
URL: http://linasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0