två - nio saker om dig själv.

1. blondin, fast har egentligen oranget hår.
2. är 97a, fyller år den 29 februari och är tre år.
3. jag är egentligen svart men härmade michael jackson (min förebild) och plastikopererade mig till gul :)
4. mitt smeknamn är ginger pga mitt orangea hår.
5. min brorsa är född 2001 fast han är många år äldre än mig.
6. min favoritplats är toaletten där jag spenderar 5 timmar sammanlagt varje dag.
7. min favoritfärg är brun för jag älskar bajsets olika bruna nyanser.
8. jag äter sju ägg varje morgon.
9. jag har piercat mig i nageln.
nääääääää jag skämta bara.. seriöst nu!
1. jag får min musik efter min brorsa lyssnat på dom, alltså jag gillar samma musik som han.
2. två utav mina bästa vänner (som är syskon) bor inte i samma stad som mig, heller inte i samma landskap.
3. jag brukar sitta kvar på toan även fast jag är färdig, för det är så bekvämt, haha det är sant!
4. jag hatar mitt hår för det är krulligt och har en ful färg.
5. jag är avundsjuk på mina bästa vänner för dom är så underbart fina!
6. jag skulle gjort allt eller vad som helst för att kunna åka till karlskrona.
7. jag vill ha en iPad eller en iPhone 4/4s
8. jag tycker inte att jag är smal.
9. jag har spelat wow, men slutade för hade ingen dator som det funkade på, men ska allt börja snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0