WE'RE GONNA TURN THIS CLUB AROUND

yöööo ;) dagen har varit bra, va i skolan & tummen upp för den! hihi. sen efter skolan åkte jag och mina mamma till skövde, där köpte jag en vinterjacka och ett par vinterskor. äntligen asså.. har gått runt med min sommarjacka tills nu, mina fickor va sönder osv. tappade alltid mobilen + att jag har gått runt med mina tygskor, så har fryst ihjäl. köpte strumpor också, älskar att ta på mig nyköpta sockar, haha. iallafall, sitter nu och chattar med mina kära vänner, dricker cola och ska snart äta. puss :*
haha min vinterjacka.. sen bättre ut irl trorja :o

Kommentarer
Postat av: Madeleine

den jackan har ju jag, HAHAHAHAHAHA... puss

2011-11-30 @ 20:04:49
URL: http://madelleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0